Nieuwe expositie van ''Wild Romance''

Publicado el mayo 11 2023, Artículo de Emily Schaapman

Nieuwe expositie van ''Wild Romance''

Vanaf 19 mei opent het Herman Brood Museum haar deuren voor een nieuwe expositie genaamd 'Wild Romance'. Deze fototentoonstelling belicht de band bezetting van Wild Romance en hun bijdrage aan de Nederlandse muziekgeschiedenis. Ben jij een fan van deze iconische band? Dan is dit zeker een tentoonstelling die je niet wilt missen!

De expositie toont beelden van de huidige legendarische bandleden, waaronder Dany Lademacher & David Hollestelle, Otto Cooymans, Jo De Roeck, Gee Carlsberg en Jan t ‘Hoen. Maar ook hun voorgangers en natuurlijk de onvergetelijke Herman Brood! Het is een eerbetoon aan deze unieke muzikanten die met hun muziek een stempel hebben gedrukt op de Nederlandse popcultuur.

De entree voor deze tentoonstelling bedraagt €7,50 per persoon. Maar dat is het absoluut waard! Naast prachtige foto's zijn er immers ook diverse bijzondere items te bewonderen. Denk hierbij aan authentieke instrumenten, posters en andere memorabilia uit de tijd van Wild Romance. Het geheel biedt dus niet alleen visuele maar ook tastbare herinneringen aan deze fantastische band.

Kortom, ben jij nieuwsgierig naar hoe het was om in Wild Romance te spelen of wil je simpelweg herinneringen ophalen aan Herman Brood en zijn legendarische band? Breng dan zeker een bezoekje aan het Herman Brood Museum en laat je onderdompelen in deze prachtige fototentoonstelling.

0 comentarios

Dejar un comentario