Unieke Rock-'n-Roll Fotografie Tentoonstelling in het Herman Brood Museum

Publicado el abril 28 2024, Artículo de Emily Schaapman

Unieke Rock-'n-Roll Fotografie Tentoonstelling in het Herman Brood Museum

Het Herman Brood Museum presenteert met trots de tentoonstelling "20 Years of Photography in Rock-‘n-Roll by Bullet-Ray", een exclusieve kijk in het indrukwekkende oeuvre van de Zwolse fotograaf Raymond van Olphen. Bekend onder zijn artiestennaam Bullet-Ray, heeft Van Olphen de afgelopen twee decennia de essentie van rock-'n-roll vastgelegd met zijn camera, waarbij hij iconische momenten en de rauwe energie van live optredens in beeld bracht.

De tentoonstelling, die loopt tot 4 augustus, biedt bezoekers de unieke kans om zich onder te dompelen in de wereld van muziekfotografie. Van Olphen, wiens werk regelmatig verschijnt in toonaangevende muziektijdschriften en op albumhoezen, heeft een indrukwekkend portfolio opgebouwd. Zijn foto's vertellen de verhalen achter de muziek, de passie van de performers en de intensiteit van live concerten.

Het Herman Brood Museum, gelegen in het hart van Zwolle, is de perfecte locatie voor deze tentoonstelling, die niet alleen een eerbetoon is aan de muziekindustrie maar ook aan het talent van een lokale kunstenaar. Mis deze kans niet om de dynamische wereld van rock-'n-roll door de lens van Bullet-Ray te ervaren.