Cees Janneman doneert namens het Herman Brood Museum!

Geplaatst op oktober 20 2023, door: Emily Schaapman

Cees Janneman doneert namens het Herman Brood Museum!

Kunstenaar Cees Janneman, een goede vriend van het Herman Brood Museum, heeft een gulle donatie van 1500 dollar gedaan aan de Dierenambulance Zwolle. Cees, die al jaren in Los Angeles, USA woont, is niet alleen bekend om zijn artistieke talenten, maar ook om zijn liefde voor dieren.

De donatie werd namens het Herman Brood Museum gedaan, waar Cees onderanderen bij ons de vloeren van sjablonen heeft voorzien. Zijn bijdrage aan de Dierenambulance Zwolle zal worden gebruikt om de zorg en hulpverlening aan dieren in nood te ondersteunen.

Met deze genereuze gift draagt Cees Janneman bij aan een betere wereld voor dieren en laat hij zien dat kunstenaars ook hun steentje kunnen bijdragen buiten de kunstwereld.