Wild Romance ''unplugged'' in het museum

Geplaatst op mei 17 2023, door: Emily Schaapman

Wild Romance ''unplugged'' in het museum

Afgelopen dinsdag bij ons in het museum een exclusieve persconferentie plaats van de legendarische rockband Wild Romance. De persconferentie was alleen toegankelijk voor genodigden.

Hoewel het jammer was dat gitaristen Dany Lademacher en David Hollestelle niet aanwezig konden zijn, kwamen de overige bandleden enthousiast opdagen om te praten over hun carrière en nieuwe expositie in het museum.

Het publiek werd getrakteerd op anekdotes uit de begindagen van de band, waarbij Herman Brood als frontman volop in de schijnwerpers stond. Na afloop van de persconferentie kreeg iedereen alvast een sneak peek van de expositie die vanaf komende vrijdag te bewonderen is in het museum. De tentoonstelling geeft een uniek kijkje achter de schermen bij Wild Romance, met onder andere foto's, instrumenten en memorabilia uit hun rijke geschiedenis.

Het Herman Brood Museum is trots om deze geweldige band te mogen verwelkomen en hoopt dat veel mensen zullen komen kijken naar deze bijzondere expositie. Of je nu fan bent van Wild Romance of gewoon geïnteresseerd bent in Nederlandse rockgeschiedenis, dit is een tentoonstelling die je niet mag missen!

Voor meer foto's bekijk ook eens: https://www.zwollenu.nl/wild-romance-tentoonstelling-in-herman-brood-museum/