Het Herman Brood Certificaat

Geplaatst op juli 20 2021, door: Emily Schaapman

Het Herman Brood Certificaat

''Het Herman Brood Certificaat van het Museum Herman Brood en IQ kunt u als een volwaardig en betrouwbaar document beschouwen.

De meeste “echtheidscertificaten” die men grootschalig aanbiedt zijn niet volwaardig omdat hier geen rechten aan kunnen worden ontleend, mede door het feit dat hier geen royalty's aan de erven worden vergoedt.
Hierdoor is uw doek en/of ander kunstwerk van Herman Brood minder waard. Veel wat er op het web wordt aangeboden is niet geheel volgens de beschrijving ervan.
Men doet maar wat, dus hoed u voor namaak, vooral van zelfbenoemde taxateurs die denken het te weten.”

Vraag info bij ons d.m.v. foto en vervolgens bezoek om het werk in het “echt” te bekijken cq op waarde te taxeren.

Dit kan evt. op info@hermenbroodmuseum.nl
U krijgt dan binnen enkele dagen bericht.

Gerard

March 11, 2024

Ik heb een mooi schilderij van Herman Brood op een veilingsite gezien maar zonder certificaat van echtheid. Hoe kan ik weten dat het echt is (de vraagprijs is 5000). Is het mogelijk dat iemand er door het bekijken van fotos kan zien of het een origineel is?

Ik hoor het graag en alvast bedankt voor uw reactie!

Mvrgr
    Gerard.

Orlov

September 29, 2023