Nieuwe tentoonstelling!

Geplaatst op januari 07 2021, door: Emily Schaapman

Nieuwe tentoonstelling!

vanaf 20 juli te bewonderen in het Herman Brood Museum
zaterdag 27 juli de officiële opening met live muziek van the master himself!!

Erik Neimeijer is rockmuzikant en schilder van grote kleurrijke schilderijen. Zijn vurige afbeeldingen van gokkende mannen, muzikanten, vliegtuigen, stieren, snelle auto’s, geliefden en tropische taferelen hebben een Caribische vibe en een losse maar zeer herkenbare stijl. Ergens tussen Walt Disney en Diego Rivera creëert hij een dynamische, liefdevolle en fiere nieuwe wereld.

Erik Neimeijer (1982) studeerde af als psycholoog maar speelt gitaar en zingt in de non-stop tourende rockband Bökkers. In de zomer van 2017 had hij zijn eerste kunst-tentoonstelling en begon te schilderen en exposeren in verschillende Nederlandse (en Caribische) galerieën op dezelfde non-stop manier als hij zijn muziek maakt. Deze zomer opent een grote solo-expositie in het Herman Brood Museum in Zwolle.